MyEFKA Live – Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΕΦΚΑ

Ξεκίνησε εντός του Ιουλίου 2021 η λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας του ΕΦΚΑ, myEFKA Live, μέσω της οποίας οι ασφαλισμένοι εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους για μία σειρά συναλλαγών και Βεβαιώσεων-Πιστοποιητικών του ΕΦΚΑ μετά από ραντεβού που κλείνεται ηλεκτρονικά μέσω των κωδικών Taxisnet του ασφαλισμένου, αποφεύγοντας καθυστερήσεις και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.
✔ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MyEFKA Live
– Πρόκειται για μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα που επιτρέπει την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου με υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης και αποστολή συγκεκριμένου link στο email του ασφαλισμένου προκειμένου να αιτηθεί Πιστοποιητικών ή Βεβαιώσεων ή επιδομάτων ή να ενημερωθεί για ασφαλιστικά ή συνταξιοδοτικά του θέματα, αφού κλείσει ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (www.efka.gr) ή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (www.gov.gr) και με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet .
– Ο υπάλληλος του ΕΦΚΑ θα εξυπηρετεί τον ασφαλισμένο μετά από διασταύρωση των στοιχείων του.
✔ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Στην πρώτη αυτή φάση έναρξης λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες ως προς τη διαδικασία, τις προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά, ενώ αναμένεται σταδιακά ο εμπλουτισμός της με νέες συναλλαγές:
– Επίδομα ασθενείας
– Επίδομα μητρότητας
– Ασφαλιστική ικανότητα και Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.)
– Έξοδα κηδείας
– Απογραφή μισθωτού ασφαλισμένου
– Μεταβολή στοιχείων Μητρώου ασφαλισμένου
– Βεβαίωση απογραφής ασφαλισμένου
– Βεβαίωση προϋπηρεσίας
✔ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Οι δομές και υπηρεσίες του e-EFKA που ξεκίνησαν να συμμετέχουν στη δράση του MyEFKA Live είναι αυτές των Δωδεκανήσων ( πλην της Κω που θα ενταχθεί εντός των προσεχών ημερών) και των Κυκλάδων, ενώ αναμένεται σύντομα η συμμετοχή των δομών της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, καθώς και των περισσοτέρων περιοχών της Ελλάδας.
✔ ΣΤΟΧΟΙ
– Η καταπολέμηση της γραφειοκρατίας.
– Η άμεση και ουσιαστική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις.
– Η αποφυγή μετακινήσεων, με ταυτόχρονη εξοικονόμηση χρόνου.
*Σημειώνεται ότι στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά ξεκίνησε την 29 Ιουλίου 2021 η δοκιμαστική λειτουργία του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευομένων φορέων του με αριθμό 1555 προς εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ.